نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند / حسن خمینی

یادگار امام خمینی(ره) خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نسبت به پرسشها مالی شهرداری حساسیت داشته باشید و نسبت به هر تخلف ما

نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند / حسن خمینی

حسن خمینی: نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند

عبارات مهم : ایران

یادگار امام خمینی(ره) خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نسبت به پرسشها مالی شهرداری حساسیت داشته باشید و نسبت به هر تخلف مالی با حساسیت اوج برخورد کنید.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش که شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز آنها را همراهی می کرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و حضرت آیت الله هاشمی و علو درجات جهت آنها در درگاه الهی گفت: دوره تازه مسئولیت دوستان را به نوبه خودم تبریک می گویم: دوستان شورا مجموعه ای از نیروهای با توان، با سابقه و توانمند هستند که گردهم آمدند.

نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند / حسن خمینی

وی افزود: امید زیادی به موفقیت شما در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد. وجود کارشناسان برجسته در شورا همچون “الویری” که دوره ای شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را در سابقه خود دارند و همچنین “مسجدجامعی” که دوره ای طولانی در شورا حضور داشتند و ریاست شورا را هم بر عده داشتند و همچنین ریاست فعلی شورا، “محسن هاشمی” که به نوعی بنیان گذار و پدید آورنده مجموعه مترو هستند. مجموعه ای که امروز به عنوان یکی از نقاط درخشان شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران محسوب می شود.

یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود به اعتماد نیرومند مردم به عنوان یک پتانسیل بزرگ همراه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش اشاره کرد و افزود: در هیچ دوره ای چنین اعتماد و رای اوج و یکدست و همراهی دوستان با هم سابقه نداشته هست. از شورای اول که بگذریم هیچ دوره ای این گونه یکدست و با اعتماد نیرومند مردم را شاهد نبوده ایم. این عنوان هم مسئولیت به همراه دارد و هم امیدی که در دل مردم ایجاد کرده تا شهری بهتر و سالم تر را شاهد باشند، بر عهده شما اعضای شورای شهر خواهد بود. لذا همه باید قدردان خود باشید و اعتماد و توانمندی مردم را دست کم نگیرید.

یادگار امام خمینی(ره) خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نسبت به پرسشها مالی شهرداری حساسیت داشته باشید و نسبت به هر تخلف ما

وی تاکید کرد: مجموعه دوستان سرمایه بزرگی دارند از جمله آنکه افرادی آنها را معرفی و یا از آنها حمایت کرده اند و عقبه اجتماعی که پشت سر این لیست قرار گرفته هست. سرمایه بزرگی که باید قدردان آن باشید و در پی آن تلاش و کار بهتری انجام دهید و در پی آن نیز انتظار بیشتری از شما ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به گزینش محمدعلی نجفی به عنوان شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: امروز یکی از کارهای خوبی که شورا انجام داد گزینش “نجفی” بود که نیاز به معرفی امثال بنده ندارند. ایشان در کابینه سه دولت به عنوان وزیر حضور داشتند و تقریبا در همه حوزه ها از صنعتی تا پرسشها اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند. همچنین ایشان دوره شش ساله ای در شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده اند که آشنایی خوبی از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران را جهت ایشان پدید می آورد. اگر خدا بخواهد با تلاش ایشان روزهای خوبی پیش روی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار خواهد گرفت. بحث پرسشها شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جمله پرسشها اداری شهرداری که طبیعاتا به عنوان یکی از نهادهایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد بوروکراسی و نارضایتی مردم را نیز قابل مشاهده هست. دوستان حتما می توانند به سمت حل و فصل بهتر و ارزانتر پرسشها شهر پیش بروند.

حسن خمینی با تاکید بر اینکه باید نسبت به حل پرسشها برنامه داشته باشیم افزود: قدرت و قوه ای که در مجموعه شورا و شهرداری تازه وجود دارد حاکی از وجود توان حل پرسشها دارد. به خاص در پرسشها اجتماعی که شهر در خود پنهان دارد بی تردید شهرداری می تواند نقش موثری داشته باشد. البته باید از شورا و شهرداری دوره قبل نیز به نیکی یاد کنیم و قدردان زحمات آنها باشیم.

نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند / حسن خمینی

وی تاکید کرد: نسبت به پرسشها مالی شهرداری حساسیت داشته باشید. همچنین نسبت به هر تخلف مالی با حساسیت اوج برخورد کنید. نباید گرد هیچ اتهام مالی بر دامن شورا و شهرداری بنشیند. شفافیت داشته باشید تا هر کجا نقدی دارند بتوان به روشنی پاسخ گفت و سرمایه سنگین دستخوش حرکت های نابخردانه قرار نگیرد.

وی افزود: چشم بر هم بگذارید این چهار سال می گذرد؛ بی تردید این چهار سال به سرعت برق و باد می گذرد لذا این وقت را قدر بدانید تا آنچه که مرضی رضای خداوند است انجام شود.

یادگار امام خمینی(ره) خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: نسبت به پرسشها مالی شهرداری حساسیت داشته باشید و نسبت به هر تخلف ما

واژه های کلیدی: ایران | شهرداری | شورای شهر | امام خمینی | سیدحسن خمینی | شورای اسلامی | اخبار اجتماعی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار