نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل کره شمالی، استرالیا را هم ترساندن کرد

پیونگ‌یانگ در اقدامی تازه استرالیا را به “وقوع فاجعه” ترساندن کرده هست. کره شمالی همچنین آمریکا و کره جنوبی را نیز ترساندن کرده است که به تلی از خاکستر تبدیل می

کره شمالی، استرالیا را هم ترساندن کرد

کره شمالی، استرالیا را هم ترساندن کرد

عبارات مهم : تبدیل

پیونگ یانگ در اقدامی تازه استرالیا را به “وقوع فاجعه” ترساندن کرده هست. کره شمالی همچنین آمریکا و کره جنوبی را نیز ترساندن کرده است که به تلی از خاکستر تبدیل می شوند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه این کشور گزارش داد: اگر استرالیا همچنان به پیروی از آمریکا در اعمال فشار نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک علیه کره شمالی به رغم هشدارهای ما ادامه دهد، آنها نمی توانند جلوی وقوع یک فاجعه را بگیرند.

کره شمالی، استرالیا را هم ترساندن کرد

این وزارتخانه با تاکید بر اینکه کره شمالی “مشارکت غیر عقلانی” استرالیا با واشنگتن را “اقدام خصمانه ای علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره” می داند، کانبرا را به “پیوستن کورکورانه به تحرکات نظامی و سیاسی فریبکارانه آمریکا” متهم کرد. در این بیانیه خصوصا حمایت جولی بیشاپ، وزیر امور خارجه استرالیا از سیاست های آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته هست. پیونگ یانگ اعتقاد است استرالیا آماده است به آمریکا و متحدانش به لحاظ نظامی کمک کند.

کره شمالی همچنین دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا را “دیوانه پیر” خوانده که “روز قیامت این امپراتوری اهریمنی را تسریع می بخشد.” رژیم کیم جونگ اون همچنین در هشداری شدیداللحن گفت که “سرزمین آمریکا را به تلی از خاکستر” تبدیل می کند.

پیونگ‌یانگ در اقدامی تازه استرالیا را به “وقوع فاجعه” ترساندن کرده هست. کره شمالی همچنین آمریکا و کره جنوبی را نیز ترساندن کرده است که به تلی از خاکستر تبدیل می

این هشدار بعد از آن مطرح شد که سه شنبه شب بمب افکن های مافوق صوت نیروی هوایی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآمدند. تهدیدات کره شمالی علیه “ترامپ بازنده” نگرانی هایی را راجع به وقوع جنگ جهانی سوم به وجود آورده است.

از سوی دیگر روزنامه حزب کارگران کره شمالی موسوم به “رودونگ سینمون” از کره جنوبی هم انتقاد کرد. این روزنامه نوشت: اگر امپریالیسم آمریکا و همراهانش گزینه جنبش نظامی علیه کره شمالی را در دست داشته باشند، ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی با حمله تلافی جویانه هسته ای به خاکستر تبدیل می شوند.

واژه های کلیدی: تبدیل | آمریکا | کره شمالی | استرالیا | کره جنوبی | کره شمالی | اخبار بین الملل

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار