نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم / جانسون

وزیر امورخارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش از برجام خارج نخواهد شد، گفت: کارها مورد نیاز جهت تضمین منافع مورد انتظار کشور عزیزمان ایران از توافق هسته‌ای را ا

قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم / جانسون

جانسون: قصد خروج از توافق هسته ای را نداریم

عبارات مهم : اروپا

وزیر امورخارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش از برجام خارج نخواهد شد، گفت: کارها مورد نیاز جهت تضمین منافع مورد انتظار کشور عزیزمان ایران از توافق هسته ای را انجام می دهیم.

به گزارش ایسنا، بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس به نامه تام تاگنهات رییس کمیته امور خارجی مجلس عوام این کشور که از وی راجع به برنامه لندن جهت تضمین اجرای برجام بعد از خروج آمریکا، اقدام اتحادیه اروپا جهت اجرای مقررات مسدودکننده جهت محافظت از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های واشنگتن علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران و اینکه انگلیس چه تضمین هایی از کشور عزیزمان ایران جهت ادامه پایبندی به تعهداتش بعد از خروج از برجام گرفته، پرسیده بود، پاسخ داد.

جانسون در ابتدای نامه خود در پاسخ به سوالات تاگنهات نوشت: همان طور که من و وزیر امور خارجه در مجلس عوام تاکید کرده ایم، انگلیس قصد خروج از برجام را ندارد. توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران جهت امنیت ما مهم است و تا زمانی که کشور عزیزمان ایران به محدودیت های تعیین شده است در متن توافق پایبند باشد ما نیز به تعهدات مان ادامه خواهیم داد. اکنون من به سوالات شما در نامه تان پاسخ می دهم؛

قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم / جانسون

اقدام جهت تضمین ادامه اجرای برجام

ما به همکاری با تمام طرف های باقیمانده در برجام جهت حفظ آن ادامه می دهیم. رهبران سه کشور اروپایی روز هشتم ماه مه این مساله را صراحتا مورد تاکید قرار دادند، همان طور که وزیران امور خارجه این سه کشور و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست روز 15 مه خود در بروکسل تاکید کردند و وزیران امور خارجه 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در نشست شورای روابط خارجی اروپا نیز روز 28 مه این مساله را مورد تاکید قرار دادند. کمیسیون یکسان طرف های باقیمانده در توافق (انگلیس، فرانسه، آلمان، چین، روسیه و ایران) نیز روز 25 ماه مه جهت گفت وگو راجع به ادامه اجرای توافق بدون آمریکا دیدار کردند.

وزیر امورخارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش از برجام خارج نخواهد شد، گفت: کارها مورد نیاز جهت تضمین منافع مورد انتظار کشور عزیزمان ایران از توافق هسته‌ای را ا

ادامه پایبندی کشور عزیزمان ایران به تعهداتش در برجام

همزمان با تشکیل جلسه کمیسیون مشترک، آژانس بین المللی انرژی اتمی آخرین گزارش خود را انتشار داده است که نشان می دهد کشور عزیزمان ایران کماکان به محدودیت های تعیین شده است در برجام و تعهداتش پایبند هست. پاسخ کشور عزیزمان ایران به خروج آمریکا از این توافق تاکنون حساب شده است بوده هست. رییس جمهور روحانی اعلام کرده که کشور عزیزمان ایران مایل به ماندن در توافق است هر چند وی اعلام کرد که به مقامات انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران گفته است که جهت از سرگیری غنی سازی اورانیوم در سطح صنعتی در صورت لزوم آماده باشد.

ما انتظار داریم که کشور عزیزمان ایران به تعهداتش ادامه دهد، در ازا ما نیز به همراه شرکای اروپایی و دیگر متحدان مان کارها مورد نیاز را جهت تضمین اینکه کشور عزیزمان ایران از منافع مورد انتظار از برطرف تحریم ها ذیل این توافق بهره مند می شود، به کار خواهیم گرفت.

قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم / جانسون

ما کشور عزیزمان ایران را ترغیب کرده و همچنان از این کشور می خواهیم تا در تصویر العمل به تصمیم آمریکا جهت خروج از توافق خویشتندار باشد، کشور عزیزمان ایران باید به تعهداتش بر اساس این توافق عمل و به طور کامل و به موقع با درخواست های بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کند.

رایزنی ها با آمریکا (درباره برجام)

وزیر امورخارجه انگلیس با تاکید بر اینکه کشورش از برجام خارج نخواهد شد، گفت: کارها مورد نیاز جهت تضمین منافع مورد انتظار کشور عزیزمان ایران از توافق هسته‌ای را ا

ما بعد از صحبت روز 12 ژانویه رییس جمهور ترامپ و تصمیم او در روز هشت مه جهت خروج از برجام گفت وگوهای مشکل را با آمریکا داشته ایم. موضع ما عوض کردن نکرده هست؛ برجام نتیجه موفقیت آمیز 13 سال دیپلماسی بی وقفه است و ما می دانیم که شروع مذاکرات تازه با کشور عزیزمان ایران راجع به تمامی رفتارهای منطقه ای اش در این چارچوب زمانی معقول بعید به نظر می آید.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در صحبت خود روز 21 مه اذعان کرد که ما رویکرد متفاوتی داریم و لندن قصد دارد به اجرای توافق هسته ای ادامه دهد. ما و متحدان اروپایی مان همچنان این توافق را جهت امنیت یکسان مان مهم می دانیم و بنابراین جهت تضمین ادامه اجرای آن مصمم هستیم. ما با طرف های باقیمانده در توافق جهت رسیدن به این نشانه همکاری می کنیم. ما از آمریکا خواسته ایم دستاوردهایی که توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران تاکنون حاصل کرده را حفظ و از اقداماتی که موجب شود طرف های باقیمانده نتوانند به تعهدات ارزش عمل کنند، پرهیز کند.

قصد خروج از توافق هسته‌ای را نداریم / جانسون

مقررات مسدودکننده اتحادیه اروپا

همان طور که شما گفته اید بعد از دیدار رهبران اتحادیه اروپا در روز 16 مه، از کمیسیون اروپا خواسته شد جهت ارتقای مقررات مسدودکننده اتحادیه اروپا دست به اقدام بزند.

مقررات مسدودکننده اتحادیه اروپا در سال 1996 به تصویب رسید. این مقررات از کشورهای عضو، افراد حقوقی در اتحادیه اروپا و دیگر افراد در این اتحادیه می خواهد تا با تحریم های آمریکا که تاثیرات فرا مرزی دارند، همکاری نکنند. اجرای این مقررات وظیفه کشورهای عضو اتحادیه اروپاست و می تواند جریمه هایی را جهت کسانی که علیرغم وجود این مقررات با تحریم های آمریکا همکاری می کنند به همراه داشته باشد.

کمیسیون فرآیند ارتقای این مقررات را به گونه ای که مشمول بر تحریم های آمریکا با تاثیرات فرا مرزی که قرار است بعد از خروج این کشور از برجام مجددا اعمال شوند، شروع کرده هست. این بخشی از یک بسته گسترده تر اتحادیه اروپاست که قصد دارد جهت حمایت از برجام انجام دهد. ما می دانیم که این اقدام می تواند تاثیری روی تجارت داشته باشد. ما در سطح ملی و اتحادیه اروپا تلاش خواهیم کرد تا تضمین کنیم که تجارت و بازرگانی شفافیت و راهنمایی مورد نیاز در این زمینه را دریافت کند.

سیاست تحریم های اتحادیه اروپا

انگلیس بعد از برگزیت در برجام باقی خواهد ماند و از این رو به همکاری نزدیک با اتحادیه اروپا جهت تضمین ادامه شروط برجام که کشور عزیزمان ایران را ترغیب به همکاری می کند، مشمول بر برطرف هدفمند تحریم ها ادامه خواهد داد. ما انتظار داریم که رژیم تحریم های کنونی اتحادیه اروپا علیه کشور عزیزمان ایران مشمول بر آنهایی که تحت رژیم تحریم های هسته ای کشور عزیزمان ایران ادامه دارند، همچنان اعمال شود. این مساله تضمین خواهد کرد که انگلیس کماکان به تعهداتش در برجام عمل خواهد کرد.

گفت وگوها با فرانسه، آلمان و اتحادیه اروپا

همان طور که در اوج اشاره شد انگلیس و متحدان اروپایی مان توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران را جهت امنیت یکسان مان مهم می داند و به همین علت به طور جدی متعهد به تضمین ادامه اجرای آن هست. جهت این منظور ما ارتباطات نزدیکی با شرکای اروپایی مان داریم و مشورت های متعددی را با آنها در سطح رسمی و وزیران علاوه بر گفت وگوهایی که در اوج به آن اشاره شد، انجام داده ایم.

ما به همکاری با فرانسه، آلمان، اتحادیه اروپا و دیگران مشمول بر کشور عزیزمان ایران جهت تضمین ادامه اجرای برجام و پیگیری به پرسشها دیگر مشمول بر برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای کشور عزیزمان ایران ادامه خواهیم داد.

به طور قطع خروج آمریکا تاثیراتی عملی بر اجرای برجام خواهد داشت و ما با شرکایمان در حال بررسی گزینه هایی جهت مدیریت این مساله هستیم.

ما همچنان بر ادامه حمایت خود از نظارت و راستی آزمایی مهم آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید می کنیم. در واقع نماینده ما در آژانس روز چهارم ژوئن ادامه پایبندی مان به برجام را مورد تاکید قرار داد و بودجه به میل خود انگلیس جهت کمک به فعالیت های آژانس بین المللی انرژی اتمی در کشور عزیزمان ایران را اعلام کرد.

واژه های کلیدی: اروپا | ایران | توافق | آمریکا | اتحادیه اروپا | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار