نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی «یوسی کوهن» اطلاعات سری در مورد کشور عزیزمان ایران به پوتین ارائه کرد ،

بنیامین نتانیاهو در این دیدار به پوتین گفت که اسرائیل شدیدا با آتش‌بس در مناطق کم کردن تنش در سوریه مخالف هست، لیکن که تل‌آویو باور دارد توافق هامبورگ میان ایال

«یوسی کوهن» اطلاعات سری در مورد کشور عزیزمان ایران به پوتین ارائه کرد ،

چرا مدیر موساد در جلسه نتانیاهو با پوتین حضور داشت؟ / روزنامه روس: «یوسی کوهن» اطلاعات سری در مورد کشور عزیزمان ایران به پوتین ارائه کرد

عبارات مهم : ایران

بنیامین نتانیاهو در این دیدار به پوتین گفت که اسرائیل شدیدا با آتش بس در مناطق کم کردن تنش در سوریه مخالف هست، لیکن که تل آویو باور دارد توافق هامبورگ میان ایالات متحده آمریکا و روسیه، بدون توجه به نفوذ روزافزون کشور عزیزمان ایران در سوریه بعد از جنگ داخلی این کشور، امنیت اسرائیل را در نظر نگرفته هست.

روزنامه روسی نیزاویسیمایا گازیتا نوشت که یوسی کوهن یکی از مقامات امنیتی اسرائیل که همراه نتانیاهو به مسکو سفر کرده بود، اطلاعات سری راجع به کشور عزیزمان ایران به روس ها داده است.

«یوسی کوهن» اطلاعات سری در مورد کشور عزیزمان ایران به پوتین ارائه کرد ،

به گزارش گزینش ؛ نخست وزیر اسرائیل و هیات همراه او در دیدار با ولادیمیر پوتین در شهر سوچی، نگرانی های این رژیم راجع به نقش رو به زیاد کردن کشور عزیزمان ایران در سوریه و منطقه را انتقال یافته کردند.

بنیامین نتانیاهو در این دیدار به پوتین گفت که اسرائیل شدیدا با آتش بس در مناطق کم کردن تنش در سوریه مخالف هست، لیکن که تل آویو باور دارد توافق هامبورگ میان ایالات متحده آمریکا و روسیه، بدون توجه به نفوذ روزافزون کشور عزیزمان ایران در سوریه بعد از جنگ داخلی این کشور، امنیت اسرائیل را در نظر نگرفته هست. اسرائیل نه تنها مخالف حضور ایران، حزب الله لبنان و شبه نظامیان شیعه در نزدیکی مرزهای این رژیم هست، بلکه مخالف ماندن نیروهای ایرانی در سرتاسر سوریه هست، لیکن که این عنوان به پایتخت کشور عزیزمان ایران این وقت را می دهد که برنامه هسته ای خود را در خاک سوریه ادامه دهد.

بنیامین نتانیاهو در این دیدار به پوتین گفت که اسرائیل شدیدا با آتش‌بس در مناطق کم کردن تنش در سوریه مخالف هست، لیکن که تل‌آویو باور دارد توافق هامبورگ میان ایال

خبرگزاری روسی تاس از زبان نتانیاهو نقل کرد: «ما نمی توانیم حتی یک لحظه از یاد ببریم که کشور عزیزمان ایران هر روز تاکید می کند که اسرائیل را نابود خواهد کرد. آنها به شرکت های تروریستی تسلیحات می دهند، به تروریسم جنبش می کنند و آن را انجام می دهند.»

روزنامه نیزاویسیمایا گازتا در گزارش خود به نقل از بینی بریکسن، کارشناس امور اسرائیل راجع به علت حضور مدیر موساد در هیات همراه نتانیاهو گفت: «وجود یوسی کوهین در این دیدار، به عنوان یک فرد متخصص در زمینه امنیت، که بتواند تصویر درستی از تحولات منطقه بدهد، مهم بود. نتانیاهو می خواست پوتین نگرانی های اسرائیل را از زبان یوسی کوهین بشنود. کوهین اطلاعات سری در اختیار مقامات روسی قرار داد که نشان می دهد اسرائیل بی جهت بر خطر جنگ نمی کوبد و بر اساس این اطلاعات روسیه باید موضع اسرائیل را بهتر فهمیده و تصمیمات درست تری اتخاذ کند.»

بینی بریکسن همچنین از احتمال واسطه گری اسرائیل میان روسیه و ایالات متحده آمریکا را خبر داد و گفت که در سایه بحران روابط کاخ سفید و کرملین و با توجه به دیدار جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا و جیسبون گرینبلت نماینده خاص ترامپ در مذاکرات بین المللی از تل آویو، اسرائیل می تواند حامل خبر های غیر مستقیم دو طرف باشد.

«یوسی کوهن» اطلاعات سری در مورد کشور عزیزمان ایران به پوتین ارائه کرد ،

واژه های کلیدی: ایران | روسیه | سوریه | پوتین | ایرانی | اسرائیل | اطلاعات | نتانیاهو

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار