نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع

همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی در حالی شروع شد، که سالن محل همایش ساعت‌ها قبل از برنامه مملو از جمعیت حامی روحانی بود.

جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع

روحانی :جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع کرده ایم بر نمی گردیم

عبارات مهم : همایش

همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی در حالی شروع شد، که سالن محل همایش ساعت ها قبل از برنامه مملو از جمعیت حامی روحانی بود.

به گزارش ایسنا، داریوش کاردان، مجری همایش ١٢هزارنفری حامیان حسن روحانی در ورزشگاه آزادی در ابتدای این همایش طی سخنانی، اظهار کرد: آمده ام از روحانی حمایت کنم؛ آیا که جز روحانی گزینه ای دیگر نداریم، امیدواریم راه آزادی و ادب ادامه پیدا کند.

جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع

پس از این سخنان هنرمندی با نواختن ساز تمبک آواز “ملی نام جاوید وطن” را خواند.

در ادامه حسین زمان، شاعر و خواننده نیز از روحانی طی سخنانی اعلام حمایت کرد.

همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی در حالی شروع شد، که سالن محل همایش ساعت‌ها قبل از برنامه مملو از جمعیت حامی روحانی بود.

زهرا نعمتی، قهرمان پارا المپیکی کشورمان نیز در ادامه این همایش طی سخنانی گفت:کسی روز جمعه در منزل ننشیند؛ آیا که همه باید پای صندوق های رای حاضر شوند تا راه آبادانی و آزادی کشور باقی بماند و ادامه پیدا کند.

الهام پاوه نژاد، بازیگر تلوزیون و تئاتر نیز در سخنانی در جمع حامیان حینروحانی یادآورشد:امیدوارم با رای روز جمعه آزادی جهت همه روزسالمان برگردد و ادب و فرهنگی که طی سالهای قبل از جامعه رخت بربسته بود، بازگردد. این نخستین باری است که وارد استادیوم شده است ام، امیدوارم بتوانیم همه ی ما زنان و مردان در استادیوم کنار هم باشیم.

در این میان کلیپی به نام برجام پخش شد که لحظه تصویب شدن برجام و قرائت متن برجام به وسیله محمد جواد ظریف را نشان می داد.

جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع

“سلام بر هاشمی، درود بر روحانی” از شعارهای مهم این مراسم بود.

فرشته کریمی بازیکن تیم فوتبال زنان نیز در سخنانی اظهار کرد: بعد از دوازده سال عضویت در تیم ملی نخستین بار است این هیجان را در این سالن می بینم. با دستور مستقیم مدیر جمهور به مسابقه های جهانی رفتیم و من بازیکن ششم دنیا شدم. این دولت حامی خاص ورزش زنان بوده و امیدواریم این حمایت و راهش ادامه پیدا کند.

همایش١٢ هزارنفری حامیان روحانی در ورزشگاه آزادی در حالی شروع شد، که سالن محل همایش ساعت‌ها قبل از برنامه مملو از جمعیت حامی روحانی بود.

در ادامه این همایش کیومرث پوراحمد کارگران فیلم سینمایی نیز در سخنانی اظهار کرد: پیش از ورود به بحث شهرداری بگویم که انتخابات شورای شهر را فراموش نکنید. سال ها پیش این انتخابات را فراموش کردیم و کسانی وارد شورا شدند که شهردار هایی گزینش کردند که حواسشان به کارشان نبود.

وی ادامه داد: همه ی ما که اینجا جمع شدیم به روحانی رای می دهیم ولی وظیفه نهم تک تک ما این است که رای ها را به صحنه بیاوریم تا خاطره سال ٨٤ تکرار نشود.

جامعه هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد/ از راهی که شروع

آرش میر اسماعیلی جودوکار ملی کشورمان نیز در ادامه طی سخنانی گفت: جناب آقای روحانی دروغ ها و تهمت ها را علیه شما در مناظرات دیدیم ما جوانان به همین خاطر گرد هم آمدیم تا به راستی شما رای بدهیم. چهارسال دولت تدبیر و امید را تخریب کردند، ما هستیم تا صدای شما را به جهانیان برسانیم و شما را مجدد به عنوان مدیر جمهور گزینش کنیم.

فریده شجاعی همسر مرحوم پور حیدری نیز سخنران دیگر این مراسم بود که طی سخنانی تاکید کرد: اعتراف می کنم تا به حال مراسمی مثل امروز پرشور و نشاط ندیدم. می خواهم بگویم علاوه بر دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید به دست آورد، نگاه مستقل به بانوان باعث شد شادابی و نشاط زیاد خودش را نشان دهد و دستاورهای زیادی به دست آید که باعث سرافرازی کشورمان شد، ما ایرانی ها و ورزشی ها خواهان قهرمانی و پیروزی هستیم.

آرش میر اسماعیلی جودوکار ملی کشورمان گفت: جناب آقای روحانی دروغ ها و تهمت ها را علیه شما در مناظرات دیدیم ما جوانان به همین خاطر گرد هم آمدیم تا به راستی شما رای بدهیم. چهارسال دولت تدبیر و امید را تخریب کردند. ما هستیم تا صدای شما را به جهانیان برسانیم و شما را مجدد به عنوان مدیر جمهور گزینش کنیم.

فریده شجاعی همسر مرحوم پور حیدری نیز در این مراسم گفت: اعتراف می کنم تا به حال مراسمی مثل امروز پرشور و نشاط ندیدم. می خواهم بگویم علاوه بر دستاوردهایی که دولت تدبیر و امید داشت، نگاه مستقل به بانوان باعث شد شادابی و نشاط زیاد خودش را نشان دهد و دستاورهای زیادی به دست آید که باعث سرافرازی کشورمان شد. ما ایرانی ها و ورزشی ها خواهان قهرمانی و پیروزی هستیم.

فرید موسوی نماینده مجلس نیز گفت: دو باره جهت ایران، استمرار امید همراه با روحانی خواهیم ماند و روز انتخابات راهمان را استمرار خواهیم بخشید. بعد از پخش آهنگی به نام خرمشهر از اریا آرام نژاد، خواننده آهنگساز و شاعر ، حمایت خود را از روحانی اعلام کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز که در این مراسم حضور یافته بود، گفت: امروز آبی و قرمز دور هم جمع شدند و رنگ ارغوانی یا همان بنفش درست شد. امیدواریم با حمایت همین ارغوانی ها روحانی باز مدیر جمهور شود.

شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال نیز گفت: درود بر روح پر فتوح آیت الله هاشمی و میرحسین، کروبی و خاتمی. ما همه در روز ٢٩ اردیبهشت به دکتر حسن روحانی رای خواهیم داد.

لیلی رشیدی نیز در ادامه این برنامه گفت: آقای محترم روزنامه کیهان به ما گفته بود در سیاست دخالت نکنیم، ولی من مردم و مملکتم را دوست دارم و دلم برایش می تپد؛ جهت همین به روحانی رای خواهم داد. جامعه ما هنوز آنقدر از آرزوی بزرگ تهی نشده که وعده پول فریبش دهد.

الهام کردار و سروش صحت نیز از دیگر بازیگران سینما و تاتر حمایت خود را از روحانی اعلام کردند.

سید جلال حسینی و علی رضا بیرانوند از فوتبالیست های تیم پرسپولیس نیز با حضور خود در این مراسم از روحانی حمایت کردند.

در ادمه امیر حسین رستمی نیز گفت: ما آمدیم اینجا تا بگوییم کنار همین و از راهی که شروع کرده ایم بر نمی گردیم.

پنجعلی پیشکسوت تیم پرسپولیس نیز با بیان اینکه اصلاحات ادامه دارد حمایت خود از جریان اصلاحات و روحانی را اعلام کرد.

ادامه دارد..

واژه های کلیدی: همایش | حسن روحانی | ورزشگاه آزادی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار