نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اگر در لیست نبودید فریاد وادینا سر ندهید / تجدیدنظر در ساز و کار شورای عالی ظر

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اگر در لیست نباشید نباید فریاد وا دینا سر دهید در شورا تصویب کردیم الزامی جهت دادن لیست در یک شهری که دادن لی

اگر در لیست نبودید فریاد وادینا سر ندهید / تجدیدنظر در ساز و کار شورای عالی ظر

عارف : اگر در لیست نبودید فریاد وادینا سر ندهید /در آستانه پیروزی در گام سوم هستیم/ تجدیدنظر در ساز و کار شورای عالی ظرف ۲ ماه آینده

عبارات مهم : ایران

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: اگر در لیست نباشید نباید فریاد وا دینا سر دهید در شورا تصویب کردیم الزامی جهت دادن لیست در یک شهری که دادن لیست انسجام اصلاح طلبان را بر هم میزند نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در کنگره انجمن اصلاحات با بیان اینکه در ارتباط با ریاست جمهوری ما به نتیجه رسیدیم که کاندیدای ما روحانی هست، گفت: در شورای عالی نیز این پیشنهاد پذیرفته شد آنچه مهم است تلاش جهت تشویق مردم به حضور است حتی بحث های انتقادی را باید کنار گذاشت و بپردازیم به مساله مهم تا جمعه ۲۹ اردیبهشت مردم پای صندوق بیایند و تشخیص ما استمرار گفتمان اصلاحات است و خواهش می کنیم همه اصلاح طلبان با حضور بدون چالش از روحانی حمایت کنند.

اگر در لیست نبودید فریاد وادینا سر ندهید / تجدیدنظر در ساز و کار شورای عالی ظر

او افزود: انتخابات مهم دیگر شوراها ست. شوراها دستاورد اصلاحات است جایگاه این شورا باید در پیگیری پرسشها شهری تقویت شود که نیازی به اصلاح قانون هست. خوشبختانه این دوره شاهد حضور اشخاص ارزشمند هستیم در پایتخت کشور عزیزمان ایران بیش از ۶۰۰ نفر صورت برجسته اعلام آمادگی کردند در لیست اصلاحات باشند یک سوم اینها از هر جهت واجد شرایط ورود به شورا هستند. این مشکلی است که امروز با آن روبه رو هستیم اگر در شورای استان ها و پایتخت کشور عزیزمان ایران با وسواس و دقت در چارچوب ضوابط عمل نشود یا به دنبال سهم خواهی باشیم با مسئله بعدی روبه رو خواهیم بود خواهش من این است که با وسواس در چارچوب ضوابط حرکت کنیم.

عارف یادآور شد: اتفاق کوچکی که در سال ۹۲ افتاد باید استمرار پیدا کند و اگر در لیست نباشید نباید فریاد وا دینا سر دهید در شورا تصویب کردیم الزامی جهت دادن لیست در یک شهری که دادن لیست انسجام اصلاح طلبان را بر هم میزند نیست.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اگر در لیست نباشید نباید فریاد وا دینا سر دهید در شورا تصویب کردیم الزامی جهت دادن لیست در یک شهری که دادن لی

او افزود: حقیقتا کار مشکل است به یکی از اساتید برجسته دانشگاهی که شایسته بود لیستی دادم و گفتم خداوکیلی کدام یک از اینها شایسته هستند به خدا ۲۱ و یک دهم هم نمی شود ورود پیدا کند ما یک هفته است در مرحله کارشناسی مانده ایم و این جهت اطلاعات غلط در جامعه هست. من قسم می خورم کوچکترین اطلاعاتی از اینکه لیست کارشناسی حاوی چه کسانی است ندارم به من خبر دادند در امتیازها دست کاری شده است است یکی زنگ می زند که من شصتم بودم شما مشورت کردید من اوج آمدم.

عارف تاکید کرد: من توصیه ای را در ستاد زنان گفتم تا سال ۹۲ رقیب نمی گذاشت ما به انسجام برسیم ولی الان از دورن می خواهند انسجام ما را از بین ببرند. خواهش می کنم اگر نام کسی در لیست نیامد همکاری کنند در اثری که می توانند در ریاست جمهوری داشته باشند. کمک کنید این لیست بر اساس ضوابط ایجاد شود. من حساسیت روی جریان اصلاحات دارم و روی هیچ فرد خاصی حساس نبوده ام. کمک کنید لیست خوب و قابل دفاع باشد مشکلی که با مجلس جهت ائتلاف داشتیم و مجبور شدیم دو سه نفر را جابه جا کنیم هنوز داریم و هنوز هم هزینه این افراد را می دهیم.

او گفت: ای کاش می شد ۲۱۰ نفر لیست ببندیم. در چارچوب اخلاق و عقلانیت و خرد جمعی حقیقتا گام به گام قدم برداشتیم سال ۹۲ اتفاقی افتاد که نه تنها رقبا بلکه خیلی از اصلاح طلبان هم فکرش را نمی کردند ولی با استقبال و راهکار ما موفق شدیم در چارچوب همان رویکرد کلان گام دوم را بهتر از اول برداریم همه جریانات اصلاح طلب چه احزاب عضو و چه احزابی که عضو شورای عالی نبودند کمک کردند. ما در گام دوم همراهی خوبی داشتیم و آثار آن در انتخابات مجلس دیده شد. با ادامه این مسیر و اصلاحات در شورای عالی سیاست گذاری در آستانه پیروزی در گام سوم هستیم.

اگر در لیست نبودید فریاد وادینا سر ندهید / تجدیدنظر در ساز و کار شورای عالی ظر

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: شورای عالی با مشورت تشکل های عضو و غیر عضو تلاش کرده پیشنهادات را گرفته و عمل کند گام سوم را ان شاالله خوب بر خواهیم داشت. ما باید این مسیر را هر بار محکم تر برداریم ما دستاورد شنیدن صدای متفاوت از جریان اصلاحات را در دهه هشتاد دیدیم اگر دنبال گفتمان وانسجام باشیم پیروزیم چون اعتقاد دارم اگر انسجام داشته باشیم ۷۰ درصد رای مردم را اصلاحات دارد. باید منیت و سهم خواهی را کنار گذاشت. ولی تا هنگامی که که احزاب فراگیر داشته باشیم و سهم خواهی نکنیم فاصله داریم.

او گفت: در شورای اسلامی پایتخت کشور عزیزمان ایران ببینید چقدر حزب اصلاح طلب داریم و چند عضو؟ تا کنگره ها و اعضای احزاب تشکیل نشوند و مشخص نباشند نمی شود. در مسیر آینده هر گامی بر می داریم مسئولیت ما سنگین تر می شود خواهش من این است این حزب که تازه تشکیل شده است نخستین خروجی اش نقد اصلاحات در دو دوره گذشته با فرض انسجام کامل باشد اگر تحلیل کنیم آیا مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران همه به ما رای دادند یا سال ۹۲ که با انسجام ما مردم پای صندوق آمدند وظیفه ما سنگین تر می شود. ظرف دو ماه ما در ساختار و ساز و کار شورای عالی تجدید نظر می کنیم با نشانه انسجام بخشی کامل که این حرکت جبهه ای به حرکت حزبی برسد.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: اگر در لیست نباشید نباید فریاد وا دینا سر دهید در شورا تصویب کردیم الزامی جهت دادن لیست در یک شهری که دادن لی

واژه های کلیدی: ایران | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار