نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هرکاری بتوانم در حمایت از روحانی انجام می‌دهم/ لیست اصلاح‌طلبان بر مبنای پاک‌د

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اطلاح طلبان گفت: شایستگی و پاک‌دستی جز اصلی‌ترین الزامات ما در تهیه لیست انتخاباتی است و بعد از آن تخصص افراد در حوزه شهری و نیاز شو

هرکاری بتوانم در حمایت از روحانی انجام می‌دهم/ لیست اصلاح‌طلبان بر مبنای پاک‌د

عارف : هرکاری بتوانم در حمایت از روحانی انجام می دهم/ لیست اصلاح طلبان بر مبنای پاک دستی و تخصص بسته می شود

عبارات مهم : سیاست

رییس شورای عالی سیاست گذاری اطلاح طلبان گفت: شایستگی و پاک دستی جز مهم ترین الزامات ما در تهیه لیست انتخاباتی است و بعد از آن تخصص افراد در حوزه شهری و نیاز شورای شهر خواهد بود.

محمدرضا عارف، درگفت وگو با ایلنا راجع به آخرین روند تنظیم لیست اصلاح طلبان جهت حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: جهت بستن لیست نهایی اصلاح طلبان جهت حضور در مسابقه های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شاخص های مد نظرمان را اعلام کردیم و هم اکنون کاندیداها باتوجه به این شاخص ها در حال ارزیابی افراد هستند. برآورد ما این است که در مرحله اول بتوانیم از لیستی که حدودا ۸۰۰ نفره در آن حضور دارند به یک لیست ۲۰۰ نفره برسیم و این ۲۰۰ نفر را در بررسی های بعدی که مراحل آن دقیق تر خواهد بود ارزیابی خواهیم کرد. شایستگی و پاک دستی جز مهم ترین الزامات ما است و بعد از آن تخصص افراد در حوزه شهری و نیاز شورای شهر خواهد بود.

هرکاری بتوانم در حمایت از روحانی انجام می‌دهم/ لیست اصلاح‌طلبان بر مبنای پاک‌د

رییس شورای عالی سیاست گذاری اطلاح طلبان ادامه داد: ما تلاش می کنیم که یک شورای شهر کاملا متخصص داشته باشیم و اولویت هایی هم جهت حضور زنان و جوان نیز در برنامه های شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در نظر گرفته ایم. ما باید از میان ۲۰۰ نفر که اکثریت آنها متخصص هستند ۲۱ نفر را گزینش کنیم که این گزینش بسیار سخت خواهد بود.

او راجع به اظهارت بعضی جهت کنارگذاشتن اصلاح طلبانی که در شورای شهر چهارم عملکرد خوبی نداشتند، گفت: ما جهت گزینش اشخاص و بستن لیست نهایی اصلاح طلبان شاخص هایی داریم که همه افراد بر مبنای این شاخص ها گزینش خواهند شد.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اطلاح طلبان گفت: شایستگی و پاک‌دستی جز اصلی‌ترین الزامات ما در تهیه لیست انتخاباتی است و بعد از آن تخصص افراد در حوزه شهری و نیاز شو

عارف با اشاره به رد صلاحیت کاندید اهای اصلاح طلب در شهرستان ها اظهار کرد: به صورت جدی در فراکسیون امید در مورد رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب در شهرستان ها بحث کردیم لیکن هیات ناظر چه در سطح شهرستان و چه در سطح استان از نمایندگان مجلس هستند. ما تلاش می کنیم تا جهت رد صلاحیت ها مبنا را قانون و چهار مرجع قرار دهند و نه اینکه خدای ناکرده این رد صلاحیت ها با نظر شخصی و نظر سیاسی انجام شود.

رییس فراکسیون امید این رد صلاحیت ها را بسیار دلواپس کننده خواند و گفت: متاسفانه در بعضی از استان ها اوضاع رد صلاحیت اصلاح طلبان دلواپس کننده است و به نظر می رسد که بعضی رد صلاحیت ها بر اساس اطلاعات حاشیه ای و سلیقه ای عمل شده است هست. امیدواریم که به وسیله هیات های نظارت استانی و مرکزی این مباحث جبران شود و هرکسی که با توجه به قانون واجد شرایط است تایید صلاحیت شود.

او در مورد اینکه آیا شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان جهت انتخابات ریاست جمهوری ستادی تشکیل خواهند داد گفت: ستادهای مشترکی با حضور اصلاح طلبان و افراد ستاد روحانی جهت کمک به دولت تدبیر و امید در همه استان ها تشکیل شده است است و امیدواریم بتوانیم همینطور با جدیت در کنار هم تا آخر راه به تلاش ادامه دهیم.

هرکاری بتوانم در حمایت از روحانی انجام می‌دهم/ لیست اصلاح‌طلبان بر مبنای پاک‌د

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به شروع وقت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، به نفع حسن روحانی صحبت خواهد کرد اظهار داشت: من نیز همانند همه دوستان هرکاری که جهت حمایت از دولت حسن روحانی بتوانم در حد توان و در وقت مشخص انجام خواهم داد.

واژه های کلیدی: سیاست | انتخابات | اصلاح طلب | رد صلاحیت | شورای شهر | حسن روحانی | اصلاح طلبان | مجلس شورای اسلامی | پنجمین دوره انتخابات | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار