نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری پدیده «خندوانه استانی» بعد از «سفرهای استانی»!

تا همین امروز شب های آخر هفته، بیشترین صدایی که از منزل ها بیرون می آمد، علاوه بر سر و صدای معمولی و طبیعی شب جمعه ها، دو و دو و دوی رامبد جوان بود و موزیک های

پدیده «خندوانه استانی» بعد از «سفرهای استانی»!

پدیده «خندوانه استانی» بعد از «سفرهای استانی»!

عبارات مهم : سفرهای

تا همین امروز شب های آخر هفته، بیشترین صدایی که از منزل ها بیرون می آمد، علاوه بر سر و صدای معمولی و طبیعی شب جمعه ها، دو و دو و دوی رامبد جوان بود و موزیک هایی چون بخند خندوانه و چیزهایی شبیه این. ولی انگار خبرهای جدیدی در راه است و قرار است از این بعد شهرستانی ها ترانه های آشنای این برنامه را با صدای مهم و لهجه محلی ارزش گوش کنند و لذتش را ببرند! حالا در این وسط ما که نمی دانیم دو و دو و بخند خندوانه به لهجه ترکی و کردی چگونه اجرا خواهد شد، حسابمان جداست!

باور کنید شوخی نمی کنیم و انگار باید منتظر اتفاقاتی تازه در حوزه خندوانه باشیم؛ اتفاقاتی چون راه اندازی خندوانه استانی که بعد از ترکیباتی چون سفرهای استانی و نظایر اینها، در برهه حساس کنونی گامی دیگر خواهد بود جهت خودکفایی استان ها؛ حتی در زمینه خندوانه پروری! منبع خبر راه اندازی خندوانه استانی خودِ رامبد جوان است که گفته مترصد راه اندازی برنامه های استانی خندوانه است و از ایجاد نمایندگی استانی این برنامه تلویزیونی در چند استان خبر داده است.

جوان همچنین اعلام کرده در صورتی که تهیه کننده مجرب و خوب از استان ها معرفی شود، نمایندگی خندوانه استانی را به آنها می دهد. رامبد جوان حتی حراجی را کلید هم زده و چکش اول را هم روی میز کوبیده است: بدو که خندوانه تموم شد! به گفته رامبد جوان، تاکنون با مشهد و شیراز مذاکراتی انجام شده است و در صورتی که تهیه کننده مجربی از تبریز معرفی شود مذاکرات جهت راه اندازی این برنامه در تبریز هم شروع خواهد شد. این جهت خبرنگاران خبر خوبی هست، چون حداقل در روزهای بی خبری نانشان را توی روغن کرده و اخباری همیشگی را جهت آنها آماده می کند. اخباری از قبیل مجوز و لغو مجوز خندوانه در مشهد و شهرهایی از این قبیل. بعد بشتابید که خندوانه آتش زده به مالش!

روزنامه شهروند

پدیده «خندوانه استانی» بعد از «سفرهای استانی»!

واژه های کلیدی: سفرهای | استانی | اندازی | برنامه | خندوانه | رامبد جوان | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار