نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات منشا دروغ می‌گوید، او با ما قرارداد بسته است / کلوب پرسپولیس

مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس گفت: منشا دروغ می‌گوید آیا که روز گذشته گفته بود پرسپولیسی شدم و امروز گفته با پرسپولیس قرارداد نبسته‌ام.

منشا دروغ می‌گوید، او با ما قرارداد بسته است / کلوب پرسپولیس

کلوب پرسپولیس: منشا دروغ می گوید، او با ما قرارداد بسته است

عبارات مهم : برنامه

مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس گفت: منشا دروغ می گوید آیا که روز گذشته گفته بود پرسپولیسی شدم و امروز گفته با پرسپولیس قرارداد نبسته ام.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد علی ترکاشوند درخصوص نحوه عقد قرارداد با گادوین منشا مهاجم نیجریه ای تیم پیکان گفت: ما فردای بازی با پیکان جلسه ای با این بازیکن و مدیر برنامه هایش برگزار کردیم و در همان جلسه به تفاهم هم رسیدیم. این تفاهم در حضور مدیر برنامه های این بازیکن به انجام رسید و حتی امضاء و اثر انگشت منشا و مدیر برنامه هایش در این تفاهم نامه وجود دارد. ما به این تفاهم نامه پایبند هستیم و صحبتی در این خصوص وجود ندارد.

منشا دروغ می‌گوید، او با ما قرارداد بسته است / کلوب پرسپولیس

وی در خصوص صحبت های محمودزاده مسئول نقل و انتقالات شرکت لیگ در خصوص اینکه قرارداد داخلی معتبر نیست و قرارداد باید به ثبت رسمی برسد تا اجرایی شود، افزود: هر لحظه روال همینگونه بوده که ابتدا قرارداد داخلی بسته می شود و سپس در وقت ثبت قراردادها، قرارداد به صورت رسمی ثبت می شود. ما دروغی نداریم بگوییم چون امضای منشا، مدیربرنامه هایش و علی اکبر طاهری سرپرست کلوب زیر این قرارداد وجود دارد و چیزی جهت پنهان کردن وجود ندارد.

مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اگر این قرارداد وجود دارد بعد آیا منشا امروز مصاحبه ای کرده و گفته با پرسپولیس قرارداد ندارد و به چه علت مسئولان کلوب اگر قراردادی دارند آن را رسانه ای نمی کنند، اظهار داشت: راجع به مصاحبه منشا باید بگویم که او دروغ می گوید. منشا روز گذشته مصاحبه ای کرد و گفت پرسپولیسی شدم و امروز گفته با پرسپولیس قرارداد ندارم. همین عنوان نشان دهنده این است که منشا دروغ می گوید. مطمئن باشید بعد از بازی با الوحده قرارداد این بازیکن را از طریق سایت کلوب رسانه ای می کنیم تا همه چیز مشخص شود.

مسئول نقل و انتقالات کلوب پرسپولیس گفت: منشا دروغ می‌گوید آیا که روز گذشته گفته بود پرسپولیسی شدم و امروز گفته با پرسپولیس قرارداد نبسته‌ام.

وی راجع به اینکه کلوب پرسپولیس طبق تصمیم فدراسیون به علت بدهی در فیفا حق جذب بازیکن خارجی ندارد گفت: ما در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

واژه های کلیدی: برنامه | بازیکن | برنامه | قرارداد | مسئولان | پرسپولیس | پرسپولیس | نقل و انتقالات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار