نگاه داشتن حادثه درمانی اتوبوس کامیون

نگاه داشتن: حادثه درمانی اتوبوس کامیون عملیات امداد و نجات امداد و نجات هلال احمر تصادف

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می‌کنم / کرانچار

سرمربی سپاهان دیدار تیمش برابر پرسپولیس را یکی از عالی ترین بازی‌های تیمش توصیف کرد.

از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می‌کنم / کرانچار

کرانچار: از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می کنم

عبارات مهم : احساس

سرمربی سپاهان دیدار تیمش برابر پرسپولیس را یکی از عالی ترین بازی های تیمش توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، بعد از تساوی ۲ بر ۲ سپاهان برابر پرسپولیس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری حاضر شد و گفت: احساس رضایت می کنم. از کیفیت بازی هر دو تیم راضی هستم. تیم حریف تمام تلاش و توان خود را به کار گرفت و ثابت کرد که یکی از عالی ترین تیم های حال حاضر کشور عزیزمان ایران هست. بازیکنان ما در سطح وظایفی که توزیع کردیم بازی کردند. این یکی از عالی ترین بازی های ما در طول فصل بود و اگر این روند را ادامه دهیم قطعا به نتیجه های قابل قبولی می رسیم.

از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می‌کنم / کرانچار

او در تصویر العمل به این که تنها در ۲۰ دقیقه از بازی سپاهان واقعی در زمین ظاهر شد اظهار کرد: موافقم. در نیمه دوم منسجم تر از نیمه اول بودیم. متاسفانه از شانس های خودمان بهره برداری نکردیم. هم میلاد سرلک و هم شاهین ثاقبی نتوانستند توپ های دفع شده است دوم را در اختیار بگیرند. باید این مساله را به مرور جهت این دو بازیکن برطرف کنم.

او راجع به دروازه بان سپاهان و اشتباهاتی که در خروج ها و جای گیری ها دارد گفت: دروازه بان من اطلاع دارد که پرسپولیس برترین سرزن ها را دارد و در خروج ها تردید داشت و تلاش کرد کمترین خطر را کند. او به همین علت توانست ضربات طارمی را تا حدودی کنترل کند. من تذکرهایی در خروج ها به او می دهم. چاره ای نداریم جز این که با او زیاد تمرین کنیم تا بتوانیم یک دروازه بان در ارزش سپاهان از او بسازیم.

سرمربی سپاهان دیدار تیمش برابر پرسپولیس را یکی از عالی ترین بازی‌های تیمش توصیف کرد.

سرمربی سپاهان گفت: طی شش هفته نهایی فصل قبل و زمانی که تیم را گرفتم جپارف را داشتیم که توانست خواسته های ما را برطرف کند. هنگامی که او رفت خیلی تلاش کردیم بازیکنی را جایگزین کنیم تا این که رافائل را گرفتیم. چون دو هفته نهایی پرتغال تمرین نداشت از میادین دور بود ولی رفته رفته با تمرین زیاد به بازیکن خوبی تبدیل می شود. با پشت سر گذاشتن تناوب تمرین های کوتاه بازیکن خوبی می شود. اگر رافائل بازیکن آماده ای شود حلقه ارتباطی خط هافبک و خط حمله خواهد بود. آن موقع ما سه بازیکن به نام های علی کریمی، ثاقبی و رافائل داریم که هر کدام می توانند یکی از عالی ترین های میانه زمین باشند.

کرانچار راجع به ۱۰ نفره شدن سپاهان بعد از مصدومیت پورقاز گفت: مراحل اداری خیلی طول کشید و رودریگز خیلی دیر وارد زمین شد و ما گل خوردیم. نمی دانم آیا بازیکن ما با تاخیر وارد زمین شد. یک چیز، یک جایی مسئله داشته که بازیکن من نتوانسته خیلی سریع آماده تعویض شود. چون پشت من به ناظرین بود دقیقا نمی دانم چه مشکلی وجود داشته که بازیکن من دیر وارد زمین شد.

او راجع به اوضاع مصدومیت عزت الله پورقاز و انتقال به بیمارستان در حین بازی گفت: پورقاز طی هفت هفته گذشته یکی از بازیکنان خوب ما بود. پورقار به علت درد شدید در ناحیه کمر به بیمارستان انتقال یافته شد. ظاهرا اوضاع او در طول مسیر بهتر شده است ولی منتظر پاسخ دکتر راجع به او هستیم.

از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می‌کنم / کرانچار

او با اشاره به قضاوت داوران جهت سپاهان خاطرنشان کرد: یکسری قضاوت ها در هفت هفته گذشته انجام شد که به منافع سپاهان آسیب برساند. من به یاد نمی آورم که این قدر جهت سپاهان بد قضاوت شده است باشد. امیدوارم این مورد اتفاقی باشد و مساله دیگری وجود نداشته باشد. به نظر می رسد نباید این قدر داوری ها جهت سپاهان بد باشد.

کرانچار راجع به پنالتی پرسپولیس گفت: در درگیری های این گونه هر صحنه ای پنالتی نمی شود و من فکر می کنم اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سخت گیرانه بود. داور می توانست با تامل زیاد در سوت خود بدمد.

سرمربی سپاهان دیدار تیمش برابر پرسپولیس را یکی از عالی ترین بازی‌های تیمش توصیف کرد.

سرمربی سپاهان راجع به قطع پای استانکو پوکله پوویچ به علت بیماری گفت: من از اوضاع او مطلع شدم که به علت دیابت این قطع پا رخ داده هست. تا آن جایی که خبر دارم اوضاع جسمانی او با ثبات است.

کرانچار در پاسخ به این پرسش که سپاهان در نیمه اول تحت تاثیر بازی پرسپولیس قرار داده شد ولی در نیمه دوم جنگنده و درگیرانه بازی کرد گفت: همواره با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم در تمام خطوط جنگجویانه بازی کنند. تحت تاثیر بازی های قبلی پرسپولیس قرار گرفتند ولی در نیمه دوم فشار را به آنها وارد کردیم و این خواسته من بود. هنگامی که نیتجه یک – یک شد بارها تاکید کردم که بجنگند ولی فوتبال همین است و بازی مساوی شد.

از تساوی با پرسپولیس احساس رضایت می‌کنم / کرانچار

واژه های کلیدی: احساس | سپاهان | بازیکن | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار